panik när jag beställde från lush!

 
 
 
 
jag har gått igenom en hel berg och dalbana av känslor tills jag äntligen fick detta paket!
 
det började med att jag skickade efter 3 produkter från lush den 27 augusti.
onsdagen efter gick jag in på postnords hemsida för att se vart mitt paket var.
och vad stod det då?
 
paketet har felsorterats. sändelsen har levererats till mottagaren. skickad till "j. gröngren".
ursäkta?
 
jag får panik, detta är första gången något sånt här händer mig. 
jag ringer till postnord. 34 i kö före mig. efter 30 min kommer jag fram, 
och kvinnan i luren säger:
 
 
"du ska ringa företaget du beställde från och be om en reklamation"
 
"jaha... okej."
 
tog 10 sekunder att prata med henne. 
ringde sen till lush som svarade direkt. 
 
pratade med en sandra som tyckte det var jättekonstigt att detta kunde hända,
att någon annan kunde få mitt paket när man måste visa leg. för att kunna ta
ut paketet. 
men sandra var väldigt hjälpsam och skulle kontakta posten och höra vad som hänt och varför.
 
jag ringer till lush på torsdag morgon för att jag får fullständig panik när jag tänker på att jag har en räkning som jag måste betala inom några dagar fast jag inte fått några produkter! jag ringer och får som tur är sandra igen,
hon säger att vi ska lösa det och att jag självklart ska få mina produkter,
 
och att jag kanske måste göra en polisanmälan!
 
eh nej? jag vill bara ha det jag beställde och betala, inget annat! 
hon säger iallafall att hon ska höra av sig, förhoppningsvis under torsdagen. 
 
torsdagen går, fredag går, inget mejl. helgen går, måndag går, tisdag går, inget mejl. 
paniken kommer tillbaka och jag bestämmer mig för att ringa tillbaka till lush efter att jag slutat idag.
 
men, 
 
klockan 08:03 får jag ett mejl från postnord som säger att,
 
"ditt paket finns att hämta på..."
 
vilken lycka! haha. 
så efter en vecka med lite ångest och oro så har jag äntligen fått mitt paket!
 
 
extra fick jag en ansiktskräm, "sjö grönsaks" tvål
 
det jag besällde:
i love juciy schampo happy happy joy joy hårparfym/balsam och brazened honey en ansiktsmask.
 
 
allting löste sig till slut men jag är lite tveksam till om jag ska beställa via deras hemsida igen.
nästa gång jag ska till lush kanske jag får ta och åka in till butiken i göteborg ändå?
 
7
Ida

Tur att du fick ditt paket tillslut!

Emma Fernhagen

Haha jävla Postnord.. Tur att det kom fram tillslut!
sv: Åh tack så mycket, kram!

Ida

Vilken röra det blev hahah! Och så skumt att paketet levererades till fel person?? Produkterna ser intressanta ut, har faktiskt själv aldrig testat något från lush :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så skönt att produkterna kom fram!

Lina

Usch vad sjukt!

Hanna Karlsson

Vad konstigt att det blev så där men bra att det löste sig till slut!

Vanessa

Haha vilket strul... Tur att du fick allting tillslut iallafall!