this week

 
 
 

måndag 9 oktober. 

hade en lugn dag på jobbet, började bli lite raspig i halsen och skärde mig i fingret med en kökskniv. men myste sen med en serie, ljus och te

tisdag 10 oktober. 

halsen blev lite värre, slutade kvart i fem och åkte sen direkt hem och stekte pannkakor.

onsdag 11 oktober.

lugnt på jobbet, hade flera barn som var sjuka och lediga. men hade dock huvudvärk.
efter jobbet var jag och skrev på ett papper och sprang in på ica en snabbis.

 torsdag 12 oktober.

regningt och blåsigt hela dagen, mysigt att se på men inte så kul att var ute i.
så fort jag kom hem åkte jag med mamma och köpte gradiner och vinterskor.

fredag 13 oktober. 

en super lugn dag på jobbet, inte mycket barn idag heller och så fick jag sluta en halvtimme tidigare! svängde förbi ica och köpte lite fredagsgodis och så hittade jag pumpor! tänkte karva den nu i helgen.
hade inte en otursdag i alla fall!

lördag 14 oktober.

vaknade vid 6 på grund av min hosta och kunde sen inte sluta hosta. har städat lite lätt och fixat min pumpa. har varit trött men det har vart en skön dag. 

 
 
1
Selma

Oh så skönt när man kan sluta tidigare 😍😍