list

 
 
 
Hur mår du idag? Bra! har varit trött idag men annars så har jag mått super!
 
Vad åt du till frukost? Varje vardag äter jag gröt med äpplen och jordgubbar! så gott!
 
Vad har du på dig? Ett par svarta mys-byxor och en svart- & vitrandig tröja.
 
Har du några smycken på dig? Bara mina favorit örhängen som jag aldrig tar av mig.
 
Vad lyssnar du på idag? Det är lite blandat! Har några favoriter som spelas om och om igen.

Vem sov du senast med? Emmy? Men det var flera månader sen.
 
Dagens bästa? Mitt paket från kicks kom! 
 
Dagens sämsta? Var i en bilkö i 20 minuter på vägen hem. Inte kul när man slutar sent.
 
Vad köpte du senast? Ett puder från MAC.

Vad ska du göra imorgon? Imorgon åker jag till Stockholm! 
 
 
 
 
3
Tilda Barkselius

Himla kul att få läsa :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Verkligen så himla kul att få läsa! :D

Ida Lindborg ♡

Roligt att läsa!