sommarplaner

 
 
 
juni. 
 
→ semseter.
jag tar semester!
 
→ konsert.
jag och emmy ska se coldplay i göteborg!
 
 
juli.
 
→ resa.
jag reser till rom och amsterdam!
 
→ kalas.
emmy's mamma fyller 50, fest! haha
 
 
augusti.
 
→ gotland.
min familj, emmy's familj + 1 familj till åker till gotland i en vecka!
 
 
annars?
 
→ ta promenader.
nu när jag inte längre kommer att komma hem efter 5 varje dag,
så känner jag kommer orka detta oftare.
 
→ få d-vitamin. 
på soliga dagar ska jag försöka vara ute så mycket som möjligt.
förhoppningsvis får man lite färg med.
 
→ kompisar.
konserter, shopping, liseberg, bio och det bästa umgänget!
 
→ njuta.
ska försöka ta vara på denna sommaren. 
så mycket roligt planerat och jag vill verkligen njuta av detta till fullo.
 
 
 
5
Amanda

Så underbar sommar, så kul med Rom och Amsterdam vill besöka båda verkar som två fina städer<3

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så mycket härligt du har att se fram emot! :)

Malin

Vilka härliga sommarplaner! :D

Celine

Åh hoppas Coldplay-konserten var bra!

Clara

Låter som bra planer! Ska också försöka fånga upp lite D-vitamin under sommaren. Skulle behöva göra som ekorrar gör med sin mat och gömma undan D-vitamin som jag kan spara till nödsituationer (läs: varje dag från oktober till april).