lär känna mig

 
 
hur gammal är du?
 
tjugoett.
 
hur gammal känner du dig?
 
tjugoett? jag vet inte rikigt. 
 
var bor du?
 
ulricehamn, en liten "stad" på ca 20 000 invånare.
ligger en timme från göteborg och fyra timmar från stockholm.
 
vad har du gjort idag?
 
jag är i amsterdam just nu!
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
 
höst och vår, älskar hösten mest dock. höstmodet, vädret och och alla färger.
 
 Är du beroende av någonting?
 
min mobil, internet. 
 
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
 
1. jag tycker oftast att det är jobbigt att vara utan smink. 
men jag jobbar på det. har börjat att vara utan bas smink (foundation puder)
och det går bra, jag har gått flera veckor nu utan det. är faktiskt stolt. 
 
2. jag jobbar på en förskola.
vet att jag har nämnt att jag jobbar men jag tror inte jag sagt med vad.
 
3. älskar mjuka sovkuddar! 
 
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
 
där jag är. 
 
Vad är du på för humör just nu?
 
glad. lever livet. 
 
Vilket är ditt favoritgodis?
 
oj, det var svårt. vet inte om det är min favorit men twix
 
Vilken är din favoritaffär?
 
gina tricot monki  
 
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
 
båda. är klarvaken när larmet ringer
och på kvällen är jag gärna uppe länge och fixar och trixar. 
 
Har du blivit sydd någon gång?
 
nej. bara tejpad efter att jag halkade in i vårt soffbord
när jag var liten och spräckte upp huden under ögonbrynet. 
 
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
 
för ett litet tag sedan fick jag ett presentkort av emmy och hennes föräldrar.
super snällt av dom eftersom dom absolut inte behövde göra det.
 
Är du blyg?
 
otroligt. men det beror också på situationen. 
 
Vad heter du i andra namn?
 
monica. efter min moster som dog när hon var sexton.
 
Vill du gifta dig?
 
ja, jag tror det. 
 
Har du något smeknamn?
 
min faster kallar mig för jo. 
 
 
2
Ida Lindborg ♡

Vad roligt att läsa :)

Celine

Åh men Amsterdam <3 Så mysigt!