DANIEL WELLINGTON

 
 
 
jag har aldrig varit någon som burit eller använt klockor. aldrig. 
jag har köpt klockor innan men det slutade bara med att
jag la ner klockan i en låda någonstans för att den aldrig användes.
 
men nu så, det började med att jag såg en liknande klocka till den jag köpte,
förmodligen på någon blogg eller nåt. sen såg jag denna klocka
på flera bloggar som jag faktiskt följer och jag tyckte att den var så snygg.
och jag ville bara ha den. måste ha den. och nu har jag den.
 
jag beställde då hem deras classic sheffield 36mm i silver, med svart läder.
tyckte också att det mörkbruna bandet var så snyggt,
men hade jag inte valt svart hade jag ångrat mig.
jag får köpa till det mörkbruna bandet annars om jag vill byta.
 
är dock super nöjd med denna klockan och har använt den varje dag sen jag fick hem den.
 
 
 
9
Ida Lindborg ♡

åh men bästa klockorna!! såå snygga!

Victoria

Vad snygg klocka!

Moa Simborn

Jag har aldrig köpt en klocka förut hehe. Sjukt snygg dendär dock!

Linda Ph

Den är superfin ju! :) Gillar det klassiska!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Så snygg!:)

Emma -Merakibeauty.se

åh jag älskar DW!

lovisa

superfin! har en DW i randigt band, men denna var himla snygg också i sin enkelhet.

Erica Andersson

såå snygg!!

Maria at inredningsvis

Snygg :) kolla in @man_influence sida på Instagram de har grymt lyxiga klockor och snygga foton i övrigt :)

Idag har jag Alla hjärtans tips på bloggen!

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor