with close ups

 
 
 
 
 
kappa / lager 157 - stickad tröja + jeans / gina tricot - skor / dr. martens
 
 
 
ikväll har jag varit på bio med emmy. vi skulle sett taken 3 men det fanns inga platser.
sååå vi såg jönssonligan den perfekta stöten istället. 
 
vad har ni gjort denna lördag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20
Wilma Johansson

Svar; tack så mycket! Fin blogg du har :)

Bella

Älskar skorna! :D

Angelica Bengtsson Fotografi

Vad mysigt med bio! Igår hängde jag med två vänner och bara skrattade hela kvällen - så härligt!

sandra :}

vad mysig tröjan ser ut å vara :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad mysigt med bio och härliga bilder, gillar svartvit! :)

Emma Grann Fotografi

Snyggt! :)

Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag

Ooh, Taken 3 hade jag velat se! Synd att ni inte fick se den ;)

F R I D A ▴

dr martens <3333

Rebecca

Vill också se den, var den bra? :)

Karin

I Lördags var jag på Bo Ohlsson :)

Ida - foto & häst

snyyyyggt!! :D

finnsingaursäkter

Men wow, SÅ GRYMT SNYGGT!!!

Felicia

Hoppas du har haft en bra dag :)

Michelle

Så snygga detalj bider!

Pouline Gernes

sv: Tusen tack!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så snygga detaljbilder!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur var filmen?:)

Svar: Den var bra! Bättre än vad jag trodde att den skulle vara faktiskt :)
Johanna

Jasmine

Fina bilder:)

GABBY

älskar skorna!

Sandra Lundin

Så fina detaljbilder!