saturday rant

 
 
alltså. jag kommer inte på ett skit att skriva om. det är tomt i huvudet.
det är därför det blir lite uppehåll då och då på bloggen.
 
och sen finns det en gräns också på hur många inlägg man kan göra som handlar
om vad man gjort under dagen. det kan bli skit tråkig att läsa efter ett tag.
  
just nu försöker jag komma på lite ideer på inlägg m.m. 
jag kanske har några inlägg på gång, jag vet inte än om jag faktiskt ska 
lägga upp dom eller inte. men ja. har ni några tips på inlägg?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20
linah

fin du är!

Ida Lindborg ♡

Fin du är!

Sv: Tack så mycket! :D

SaraNavjord.se

åh vad fin du är!kanske gör något inlägg om ditt smink eller dina kläder eller något? det går alltid hem hos de flesta !:)

bookofems.blogg.se

snyggt!!!

Angelica Bengtsson Fotografi

Åh, jag känner likadant.. ibland bara tar det stopp! Hoppas du får lite inspiration!

frida

man har väl perioder helt enkelt. men man ska ju inte blogga om det inte är kul. pauser kan va nödvändigt!! blogga om det som är roligast.
du är så snyggg

Svar: <3
Johanna

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild

Alice

Jag är också nere i i sån "svacka" just nu!

bella

fin du är :)

Ellen

Så fin du är! Jag brukar varva mina vardagsinlägg med filmrecensioner, musiktips, listor och inspirationsbilder. :)

Klara Andersson

så fiin bild!

Liborius

jag brukar alltid förbereda inlägg och fota osv under helgen så jag slipper tänka under veckan;)

ISABELLE

Du är snygg iaf!

corneliaeriksson.blogg.se

Förstår vad du menar, hoppas att du får inspiration till roliga inlägg!

Linn Strömberg

Åh vad fin du är! Hoppas du kommer på något roligt att skriva om :D

VERONICA - fashion blog

Åååh vad vacker! Himla fin tjejen! :) Ha en grym vecka, kram!

Christina

Någon gång du måste ta en paus och det är okej - du gotta bara blogga om du tycker det är coolt!

Victoria

Tack så mycket <3

Fin bild på dig & hoppas du får massa tips på inlägg.

Ellinore

Fin blogg, kolla gärna in på min!:D

Ellen Lindberg

Du är så himla fin!