daily routine

 
 
 
 
tinted brow gel / anastasia // false lash effect mascara / maxfactor // fit me anti shine / maybelline //
photo finish foundation primer / smashbox // studio fix powder plus foundation / mac
 
 
 
note jag använder inte fit me anti shine stiftet i "ansiktet". 
bara på ögonlocken. varför? jag lägger på mascara 3-4 
gånger. då hamnar det mascra på ögonlocken.
när jag tar bort mascaran blir det grått där mascaran varit på ögonlocken.
då lägger jag på fit me anti shine med hjälp av pekfingret.
 
 
 
slutresultat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Emma Grann Fotografi

Snyggt :)

Bellah

Åh vad snyggt!

Skogsraah ☾

Fint!

milina.blogg.se

Kul inlägg!

Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

Om du får mascara på locken är det bättre att du låter det sitta där tills det torkar. När det torkat så tar du en TORR tops och dra på det, då försvinner det på en gång och du slipper på torr eller kladdig :)

Vill du förresten göra ett bloglovinbyte för att gynna varandra? ^^ Skriv i sådana fall vilket nr du blir när du följer mig så gör jag detsamma för dig! :) Kram!

Svar: det är det jag gör! haha, men efter jag tagit bort det så blir det alltid lite grått kvar. det är då jag täcker det med fit me stiftet. :)
Johanna Sjölin

J

är den där mac studio fix bra?

Svar: ja det tycker jag! jag har skrivit om den här faktiskt -http://jojosmind.blogg.se/2015/may/mac.html
Johanna Sjölin

sandra

nice!

Linda

Vilka ögonbryn, supersnygga!!!

Leyla Andersson

Samma mascara o mac puder ;) bästa!! Kolla in min blogg om du vill! Svägerskan anna kubel propsa på att jag skulle starta en ;)