TMI

 
 
 
 ett par svarta jeans och en svart t shirt. 
 
 
 
 1.66.
 
 
 
 ja, ett hjärta på min vänstra fot. ni kan se den här.
 
 
 
 jag har fyra piercings i mitt vänstra öra och två i det högra. 
 
 
 
hmm. stydia. 
 
 
 
 teen wolf.
 
 
 
 
 
 
mitt absoluta favorit band är one direction, men sen gillar jag också många andra band. ex. the 1975, arctic monkeys, nirvana, queen, maroon 5, the beatles, nsync (...)
 
 
 
något jag aldrig kan välja är en favorit låt, jag har massor med favorit låtar.
 
 
 
skytt. 
 
 
 
 
 
 
svart.
 
 
 
ehh, båda?
 
 
 
nej. 
 
 
 
 humor. 
 
 
 
 ignorance.
 
 
 
 vara i djupt vatten/hav. sen är jag lite paranoid också, sååå att gå själv i mörker är inte en höjdare. 
 
 
 
 jag läser varje dag, men en riktig fysisk bok var harry potter och den flammande bägaren. 
 
 
 
just nu läser jag ingen bok. 
 
 
 
jag tror det var csi som jag såg delar av. men ett helt avsnitt som jag verkligen kollade på var teen wolf - smoke & mirrors
 
 
 
 
 
pappa. 
  
 
 
jönköping. 
 
 
 
två ringar som pappa har gjort till mig. 
 
 
 
animals av marron 5 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17
Ebba

Åh Johnny Depp , älskar när han är Jack sparrow!
Svar: ja riktigt Nice :)

Petra

Sv vad roligt du ville vara med

Jennisbeauty

Kul med TMI! :D

linda

va roligt :D

Sara - Fitspo, fashion & food

Fin blogg! kika gärna in på min blogg och säg till om du vill göra bloglovin byte!

milina.blogg.se

Kul lista :)

Moa

kul att läsa, älskade hur frågetextstilen var. Super snyggt :)

Linnea Lakey

Skoj att läsa! Är också helt fast i Teen Wolf :)

Kika gärna på min blogg och kommentera dina framtidsplaner eller drömmar - jag har precis delat med mig av mina. Kram♥

J

åh snor denna lista=) gud va jennifer va snygg på den bilden!

Amanda Niclasson

Underbar blogg du har! Kram
Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Pauline

fint inlägg

Viktoria Eriksson

åh, älskar teen wolf :D

Julia ♥

Roliga frågor och svar! :D

Ida Lindborg ♡

Teen Wolf ♥

Sv: tack så mycket! :D

Emma Grann Fotografi

Åh Teen Wolf!! :)
Intressant inlägg! Kul att läsa!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att läsa! :)

Anita

Kul lista :D