8: your style

 
 
 
 
självklara val. toppar i mörka färger, helst svart. skinny jeans och boots. sköna, mjuka material som helst är lite oversize när det kommer till tröjor.
t shirts och stickade tröjor är stora favoriter, jeansen ska helst vara skinny jeans och sen tycker jag att boots och kängor är riktigt snygga. 
 
stort nej. färger i neon, rosa, orange eller för ljusa färger. tajta tröjor.  
 
sällan. jag har i prnicp aldrig på mig några smycken förutom ringar och örhängen. nästan aldrig halsband eller armband, klockor eller huvudbonader. skjortor är jag inte så bekväm i heller, samt vissa mönster och jag har sällan på mig klänningar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
observera att jag inte skriver att jag tycker att andra som har på sig sånt som jag inte gillar är fult. jag känner mig obekväm i väldigt färgglada kläder etc. fast andra kan ser sjukt bra ut i t.ex. färgglada kläder. 
 
 
 
 
9
Linda

fina skor:D

zeb

Jag gillar din stil :)

Julia ♥

Snygga skor! :D

Vart har du köpt dom svarta skorna?

Liborius

roligt inlägg:)

Sandra

Stort nej med neon för mig också!

Elin

Fint!!

amanda

mycket fint!

Angelica

Älskar skorna!

Karin

Känner mig också väldigt konstig i färg. Hade på mig en röd tröja i somras och det kändes extremt konstigt och ovant.