oh lorde!

  
 
orginalet med tears for fears kommer alltid vara favoriten, men, lorde gör en sjukt bra cover på everybody wants to rule the world för hg: catching fire. hennes mer mörka version gör den till en motsatts från orginalet på ett bra sätt. denna låt har jag spelat nu på repeat sen i helgen och det lär jag nog fortsätta att göra ett bra tag till. 
 
 
 yellow. denna låt är en gammal klassiker för mig. det är den ända låt som jag faktiskt gråter till utan någon känslofylld video eller film till. den är så fin och vacker och ja, speciell. för mig iallafall.  
 
eminem är en av mina favorit artiser(!!!) och hans nya låt guts of fear med sia är riktigt bra, jag har inte lyssnat på den mycket än men jag känner redan nu att jag kommer göra det. jag är inne i en period nu där jag gillar mer lugna och halvt deprimerande låtar, inte för att guts over fear är det men den har en mer lugnande känsla som tilltalar mig mycket.   
 
 
 
 
 
 
1
Louise/london

ÄLSKAR Lorde's variant av den låten! Och Eminem/Sia's nya. Drömkombo.