4th

 
 
 
 
efter en sväng ner till ica där det handlades revben tills ikväll, lite bröd och läsk är jag nu hemma och återigen i mina myskläder, mmm så mycket skönare, haha.
just nu tar jag det bara lugnt, går i genom mitt tumblr flöde, lyssnar på musik och sen händer det att jag sneglar lite på national geographic ibland.
 
men jag är lite sugen på att kolla på film, både nu och kanske senare ikväll, någon som kan tipsa om några bra filmer?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Myskläder är det bästa:)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag skulle också behöva filmtips haha:)

Johanna Svensson ♡

Så fin du är! :D The Other woman är en rätt bra film :)

linnea

The impossible är bra om du inte har sett den, la upp trailern på min blogg för bara någon dag sedan!!

Matilda - Skönhetsblogg

divergent!!

♀ THE REVOLT ♀

Cyberbully. :o sen .. hmm och about time tror jag den hette :o