THE HUMAN WHO LOVED BEDS

 
http://weheartit.com/
 
 
ser ni hur otroligt mysigt och härligt detta ser ut? 
så som en säng-fanatiker så kan jag inte låta bli att bara älska denna säng. 
och om ni inte märkt det redan så är jag fast i lite av en bloggtorka. 
jag har inga ideer just nu, så dom inlägg ni får kan vara lite random, haha
 
iallafall så hade jag tänkt springa över till hemmakväll och köpa lite lördagsgodis
och ha en liten filmkväll. mmm låter som en bra ide!
 
har ni några tips på filmer?
 
 
 
 
 
5
Lollee

Sängar är bäst!

Sandra

Det såg lite för...kaotiskt ut för mig! :P Skulle få panik om jag låg där

Maria

Unknown är en himla bra film tycker jag, om du inte redan sett den! :D

i ❥ p h o t o - tilda

Men åh! Mysigt

Victoria

Tack så mycket :)

Så skönt & mysigt det såg ut att vara i den där sängen :) Vad för genre tycker du om i filmvägen?