Apartment.

Hej hej, idag ska ni få del 2 av Apartment.
 
Jag älskar höger bilden, när jag flyttar hemmifrån kommer jag att försöka inreda min lägenhet baserat på den bilden!
(snäcklampan är cool men jag skulle inte vilja ha den.)
Jag vill ha! jag älskar fönsterväggen med dom snygga gardinerna! sofferna ser jätte mysiga ut,
Jag älskar lyktor! och dom här lyktorna är så jävla snygga!! och rummet ser så himmla mysigt och modernt ut.
Vad kan jag säga... lyktorna, den vänstra bilden längst upp och smyckes bilden, älskar alla 3! JEALOUS!
Jag tycker att altanen? är skit snygg med dom blåa stolarna och alla växter, inne har dom fina blå gardiner och en cool kruka!
....Lyktor.... erkänn hela bilden ser mysig ut, kuddarna, ljusen och mattorna♥
Sängen ser himmelsk ut!! jag vet inte vad jag ska säga! mönstrerna på kuddarna och täcket, det coola sängbordet med blomman i och att allt är vitt! det får sängen att sticka ut♥
I del 1 såg ni ju det rosa badrummet som såg så lantligt och gulligt ut, men det hät är mer min stil! gillar verkligen det stora fönstret och den blå basen.
Det jag gillar mest med den här bilden ärrrr......... FÖNSTERVÄGGEN! SURPRISE! haha;p
nämen inredningen är väll ok, men jag skulle aldrig våga ha ryggen mot fönstret, jag är alldeles för paranoid för det! Usch tänk er bara att det är mörkt och sitta med ryggen mot ett stort jävla fönster! Jag ryser bara jag tänker på det.
 
 
Japp då är det bara en del kvar, ni får den snart. Det här blev ett relativt kort inlägg. Ikväll är det inget speciellt på TV så jag kommer väll hoppa lite mellan kanalerna ikväll.
Vi ses imorgon.