nostalgie pour le printemps

 
 
 
 
jag är så sjukt peppad på vår just. drömmer nästan om att använda läderjackan med bara en tshirt under,
gå i mina lite lättare skor och ha tunna kappor.
som tur är börjar snön försvinna (där jag bor i alla fall) och det börjar, sakta men säkert blir varmare.
 
 
 
9
linah

snyggt!!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Kendall!!! Så snyggt :)

Skogsraah

Har beställt en ny jacka i fuskläder jag ser sååå mycket fram emot!

Ida Lindborg ♡

Så himla snyggt!

corneliaeriksson.blogg.se

Så fin inspo!

Cassandra Haraldsson

Älskar att gå i skinnjacka!

Beatrice

Älskar Kendall!!!! Stilen på alla är så snyggt.
- Själv har jag gått i skinnjacka och kappor hela vintern, fördel med att bo i skåne haha :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Så skönt att våren är på gång! :)

corneliaeriksson.blogg.se

Snyggt!!