five random room facts

 
 
 
 
→ 90% av allt i mitt rum är från ikea.
→ har alltid en vattenflaska brevid sängen.
→ har mycket vitt, älskar vitt när det kommer till inredning.
→ vill köpa en större (fake) fårskinnsmatta. 
→ har möblerat om ca 7 gånger i mitt rum sen vi flyttade hit.
 
 
 
14
Celine

Större delen av mitt hem består också av IKEA haha!

Sigrid

Det mesta i mitt rum är också från Ikea, haha :)

Veronica Wallgren

Vad mysigt du har det :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa! :)

Clara

Har också möblerat om mitt rum typ femton miljoner gånger, haha!

Nimo

Kul att läsa

Skogsraah

Kul att läsa :)

Ida Lindborg ♡

åh så fint :)

corneliaeriksson.blogg.se

Det ser väldigt mysigt och fint ut! :)

Erica Andersson

åhh så fint, allt i mitt rum är typ också från ikea haha:)

Louise

Vad fint du har det! :)

Lucy

Det var ett fint rum :D

Lucy

Det var ett fint rum :D

Jasmine

Skit snyggt!