THE BODY SHOP- BODY BUTTER

 
 

för några dagar sedan var jag och köpte ett body butterthe body shop. jag skrev här på bloggen att jag skulle skriva om det, vad jag tyckte och lite sånt, så det tänkte jag göra nu.

 

jag valde då, som ni kanske kan se, lukten jordgubb. det var då en av dem lukterna som jag tyckte luktade bäst och jag har använt den nästan varje dag sedan jag köpte den.
och jag tycker att detta var ett av mina bästa köp faktiskt, lukten håller länge och jag tycker att huden också blir väldigt mjuk. så ja, om du funderar på att köpa ett body butter så tycker jag att du ska gå till the body shop, hitta en lukt du gillar och investera dig i den! 

 

 

 

 

14
Emma Broberg

åhh ja body shop är så bra!! :D hoppas din lördag blir toppen, kraam. <3

V I L M A L A ♔

Den är verkligen skitbra!! Har passionsfrukt=wonderful! kram c:

amanda

de där luktar så gott!

Elin (Fotoblogg)

Svar: Tackar, vad glad jag blir! :)

Har också det där, love it!

OLIVIA

åh den lukar ljuvligt :D

sv: hihi tack :D
kram♡

frida

åhtack tack fina du

Amanda [SPONTAN]

Åh, älskar The Body Shop!

VERONICA - modeblogg

Åh bästa produkten, såå ljuvlig doft! :) Ha en underbar söndag, kramkram!

anna

älskar deras body butters :)

Linnea

Tycker att The Body Shop har sjukt bra produkter! Och jordgubb är bästa doften! Har du testat deras body mist? Dem är sjukt bra att kombinera med body butter!
Hoppas att du haft en bra start på veckan!
Kram! :)

linah

har också den, sjukt goo:)

emma

Mina favoriter är persika, kokos och honung!

emma - en skejtande brud

har en likadan men annan lukt, älskar dom! :)

Rebecka

Älskar The body shop!

Ha en fin söndag ♡

Kram