h a l l o w e e n

42
 
 
 
 
kvällens halloween film schema!
 
ghostbusters
hocus pocus
halloweentown filmerna
tower of terror
e.t
 
 
 
 
 
 
 
8
Mohammedi's | Art, model & designer

Delta gärna på tävlingen som du hittar på min blogg, där man vinner ett par Carrera Solglasögon eller Glasögon!

Emelie

Härligt film schema ^^

jjohannaagrahn

fin header du har!! :)

kaffehörnan

Hejsan du

Jag har Dagens Stjärna hos mig, det är inte vilken omgång som helst
Det är sista gången dessutom.
VILL DU vara med allra sista gången, du gör ett smart val

Det blir en speciell avslutning vill jag lova

Hoppas du hänger på

Ha en fin fredag

Josefine Anerland

Älskar headern, så jäkla cool!

HAIDI JAKOBSSON

Hoppas du har en rolig halloween! :D

Tess

Vad mysigt det ser ut! :) Kram

Josefine Anerland

Jag verkar vara den enda på jorden som inte sett Ghost busters hahaha...