Please Don't Take My Sunshine Away.

Hey! Idag hade min mamma ett av sina "ryck" som jag kallar det och när hon får sina såkallade "ryck" är när hon vill möblera om i lägenheten, vilket händer oftare än man kan tro. Jag fick flytta in i TV rummet som från början är ett sovrum med inbyggda garderober, TV rummet är nu vid köket och det är ingen vägg mellan dom rummen så dom är precis bredvid varandra.
Men jag är nöjd♥ Jag fick en stor garderob och mycket space! Och nu är väggarna mer isolerade, innan hörde jag precis allt;p
Och eftersom vi bytte garderober så behövde jag ju såklart ta alla mina kläder och lägga dom på min säng,
Det här är hur min säng såg ut just då:
Om ni undrar över den svarta linjen längst upp på bilden så är det så att jag först tog kort med min mobil, men sen ville inte den ladda upp bilderna på datan och då fick jag ta kort med min kamera på mobilen!
 
Det ända min pappa sa va
♦När använder du alla dina kläder?♦
Jag och mamma bara skrattade åt honom♥
 
Iaf om en liten stund ska vi äta kvällsmat, det blir grillat kött, stekt potatis & sallad!♥
Gött!
Idag på TV är det GODZILLA! RAWR....
Haha;p och lite senare kl.23:00 är det HULK i 3:an, men oxså innan HULK går CABLE GUY som verkar rolig;)
Jag vet inte riktig vad jag ska se på men något blir det.
Jag kommer inom en snar framtid lägga upp bilder på hur mitt rum ser ut, det blir nog inte än men snart!
Vi hörs imorgon eller kanske senare ikväll!