Day 1.

Fakta Om Mig!
 
 
Namn: Johanna Monica Sjölin.
Ålder: 16 år 7 månader & 17 dagar.
Född: 1995 den 12 December på borås BB.
Bor: Ulricehamn.
Skola: Tingsholmsgymnasiet, 2 året den 15 Augusti
Längd: 1.65,5
Vikt: ?.
Favorit färg: Svart & Blå.
Familj:  Mamma & Pappa.
Djur: Inte för tillfället, jag har haft fiskar & 4 sköldpaddor.
Allergier: Päls & damm allergiker.
Intressen: Måla, fotografera & spenderar tid på datorn.
Personlighet: Glad, barnslig, blyg & lite pedantisk.
När jag blir arg: Då lyssnar jag på musik, jag går in på youtube letar upp min favorit låt för tillfället och drar upp volymen tills det gör ont i öronen. Funkar alltid.
När jag blir glad: Jag ler mycket, och kan bli ganska barnslig av mig.
Något jag inte gillar: Är när personer jag känner eller inte känner tror att jag är korkad. Dom förklarar saker i detalj för mig, men bara för att jag beter mig barnsligt i bland så tänker & är jag fortfarande en vuxen! 
Något jag gillar: När personer jag är med pratar om saker jag gillar. Det är ofta jag anpassar mig efter vad andra gillar och pratar om det ist och jag skulle gilla om någon gör detsamma mot mig :) 
Något negativt: Jag anpassar mig efter personer jag är med. 
Något posetivt: Jag är inte rädd för att käfta emot personer jag tycker har fel eller gör fel.
Favorit ämne i skolan: Engelska.
Ämne jag inte gillar i skolan: SO ämnen, religion etc.
Klädstil: Blandat!! I början hade jag ingen stil, då lät man ju mamma köpa alla kläderna och man bara tog på sig det. Sen i 7-9 gick jag från en ganska normal/tråkig stil till en mer mörkare stil, jag hade på mig svarta, gråa och mörkare tröjor och svarta jeans.
Men nu i gymnasiet har jag på mig saker som gör mig bekväm så min stil är ganska enkel.
Det värsta jag vet: Oljud och när folk inte lyssnar på mig.
Det bästa jag vet: När jag är bekväm & Och när jag får shoppa...utan nångon vuxen. Dom gör allt jobbigare.
Hårfärger: Jag har varit blond faktisktnär jag var ganska liten. Men sen ar jag haft kastanjebrunt & bara brunt.
Ärr: Jag har ett ärr över mitt ögan, precis under ögonbrynet på vänster sida & en i bakhuvudet någonstans. Och ett jättelitet ärr på pekfingret.
Favorit årstid: Sommar...tror jag, jag hatar när jag blir jättevarm men också när jag blir kall. Men på sommaren kan man ha linne och shorts varenda dag (om det är bra väder då).
 
 
 
 
 
MY BUCKET LIST