oktober

 
 
älskar som sagt äppelpaj. och detta blev jättegott!
 
men, är lite besviken på receptet och hur det blev.
följde receptet men ändå så blev degen jättekonstig.
delade sig hela tiden och jag kunde inte lyfta den eller kavla ut den.
så tillslut fick jag trycka ut degen med händerna ovanpå plastfolie
så att jag kunde lyfta degen och lägga den på formen.
 
kommer inte testa detta receptet igen, men hade tur att det blev gott i alla fall. 
 
 
8
Johanna Utterberg

Vilken tur att den blev god iaf, ser himla smarrig ut! :)

Ida Lindborg ♡

mums gott!!!

Celine

Hatar när det blir så! Jag blir alltid så irriterad då!

Emma Fernhagen

Ser himla gott ut!

Madeliene

Ser så gott ut! :)

Pauline Hurtig

åh vad gott!

Carolina

Herregud så gott, detta måste jag ta tag i att göra nu till helgen. Man bakar alldeles för sällan :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men alltså MUMS så gott med äppelpaj! Huvudsaken är ju ändå att den blir god ;)