night

 
 
mår sådär. hade mått toppen men min hals asså. 
gör ont när jag sväljer, gäspar, nyser, lutar huvudet bakåt,
alltså när jag gör något som har men halsen att göra.
men det blir bättre på kvällen, igår försvann det helt men kom tillbaka på morgonen
så jag hoppas att det försvinner ikväll igen.
 
ikväll ska jag i alla fall på bio, jag och emmy ska se why him?
hoppas såklart att den är både bra och rolig!
 
 
4
Amanda Jona [SPONTAN]

Men usch då, håller tummarna för att halsontet försvinner snart!

Emma Grann Fotografi

vill också se den! Var den bra? :)

Svar: Den var helt okej faktiskt! Jag skrattade mycket och så, men det var nästan bara sex-skämt genom hela filmen. Hade velat ha lite mer varietet bland skämten och så men annars var den helt okej!
Johanna Sjölin

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

krya på dig

Celine

Krya på dig!