det bästa från januari

 
 
 
london, jag startade januari med att vara i london.
det var ett helt underbart sätt att starta året på.
väldigt annorlunda men super kul.
 
bioderma, köpte det i slutet av december och har
använt det sen dess för att få av mitt smink. 
tycker den funkar jättebra!
 
wild argan oil body butter, köptes ganska nyligen men
jag älskar den. luktar väldigt gott och används varje dag.
 
sherlock, säsong fyra började den andra januari.
har väntat tre år på sherlock och nu är det redan över.
 
oväntad favorit, jag har haft tända ljus som min primära ljuskälla
hela januari. och det är så otroligt mysigt!
 
 
7
Amanda Jona [SPONTAN]

Så härligt inlägg! Själv har jag inte vågat kolla på fjärde säsongen av Sherlock än då jag inte vill drabbas av den där tomhetskänslan när det är slut, haha!

Ida

Åh london vad härligt!! :)

Tilda Barkselius

Himla kul att få läsa, underbart med London!!

Ida Lindborg ♡

åh london är såå härligt!

Amanda

Åh vad kul med London! Jag ska dit i april :) så taggad!

Josefine Johannessen

London äger!!

Celine

Så kul att läsa! Tända ljus är ju så mysigt!