fredags lista

 
 
 
Bäst hittills denna vecka:
min omöblering faktiskt. oh vad kul jag har det tänker ni då kanske haha, men jag blev väldigt nöjd!
 
Sämst hittills denna vecka:
jag har börjat nysa nästan konstant. börjar bli lite lagom irriterande. 
 
Det här tänker jag mycket på:
just nu tänker jag faktiskt mycket på vad jag önskar mig, inte i julklapp utan i födelsedagspresent.
jag fyller ju år i "början" på december och det är många som frågar vad jag önskar mig. tyvärr så har jag lite svårt att komma på något annat än presenkort så jag tänker lite extra på det just nu. 
 
Vad jag har på mig idag:
på jobbet hade jag jeans och stickad tröja, nu har jag leggings och tshirt. 
 
Fredagssminket:
det jag brukar ha, foundation puder mascara och fyller i ögonbrynen. inget speciellt. 
 
Nästa vecka ser jag fram emot:
december och advent. 
 
Morgondagens planer:
ska åka och shoppa med min kusin, förhoppningsvis så hittar man något.
 
Vad jag ska göra på söndag:
då är det kalas som gäller och sen att bara ta det lugnt innan måndag. 
 
 
3
Emma Broberg

Vad fin du är!

Emma Grann Fotografi

Fin bild :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få läsa vackra du, vad roligt med kalas! :)