50 frågor

 
1. Vem litar du på?
jag tror jag litar på dom flesta, tills dom visar motsattsen.  
 
2. Vart skulle du vilja vara just nu?
precis där jag är.
 
3. Favoritstad?
har nog inte någon.
 
4. Vilket är ditt favoritnummer?
3.
 
5. Vad var det senaste du åt?
macka med julskinka.
 
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?
vit. 
 
7. Hur är vädret just nu?
det är ganska mörkt så jag är inte helt säker. molnigt kanske.  
 
8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
min mamma.
 
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet?
deras klädstil. 
 
10. Vad har du för skostorlek?
40.
 
11. Favorit tv-program?
skam.
 
12. Har du några syskon?
nej.
 
13. Längd?
1.65 cm. 
 
14. Hårfärg?
brunt.
 
15. Ögonfärg?
grå blå.
 
 
16. Använder du kontaktlinser?
ja.
 
17. Favorithögtid?
jul.
 
18. Favoritmånad?
oktober kanske.
 
19. Har du gråtit någon gång utan anledning?
det har jag säkert. 
 
20. Vilken var den senaste filmen du såg?
fantastic beasts and where to find them.
 
21. Favoritdag på året?
lördagar. 
 
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?
ja.
 
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?
gud nej.
 
24. Kramar eller kyssar?
långa mysiga kramar.
 
25. Choklad eller vanilj?
choklad.
 
26. Har du tatueringar?
ja, en.
 
27. Vad lyssnar du på just nu?
gabrielle 5 fine frøkner / zara larsson i would like / bebe rexha i got you
 
28. Är du kär i någon kändis?
kär kan jag väl inte riktigt säga men det finns många som är snygga.
 
29. Vilka böcker läser du just nu?
läser inte någon bok för tillfället. 
 
 
30. Piercingar?
bara i öronen.
 
31. Favoritfilmer?
fantasy / sci-fi / action / drama filmer. superhjältefilmer, harry potter filmerna, disney filmer. 
 
32. Favoritsport?
att göra? ingen, att kolla på? hockey kanske. 
 
33. Vad gör du just nu?
 lyssnar på musik, funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. skriver detta...
 
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?
saltade. 
 
35. Hundar eller katter?
hundar. 
 
36. Favoritblomma?
tulpaner.
 
37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra?
säkert hur många gånger som helst.
 
38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet?
nej.
 
39. Har du älskat någon någon gång?
nej. 
 
40. Vem vill du träffa just nu?
just nu i skrivande stund, ingen. känner behov av att ha lite ensamtid. 
 
41. Är du fortfarande vän med folk från skolan?
ja flera stycken.
 
42. Hur imponerar man på dig om man är kille?
var trevlig, lite rolig, inte allt för påträngande men du skulle nog behöva leda konversationen. tycker inte att det är så lätt att samtala med folk jag inte känner så väl. 
 
 
43. Gillar du att flyga flygplan?
det är väl helt okej. 
 
44. Höger- eller vänsterhänt?
höger. 
 
45. Hur många kuddar sover du med?
3.
 
46. Saknar du någon?
mina vänner. 
 
47. Lyssnar på radio?
ja, mest P3.
 
48. Bästa beslutet du har gjort i år?
bestämde i början av året att åka till paris. hur vackert och underbart som helst.
 
49. Sämsta beslutet i år?
att gå i mina nya skor i paris som jag köpte där, gick inte så långt men har fortfarande ärr på hälarna efter den promenaden.
 
50. Din senaste nerladdade app?
nrk tv. 
 
 
 
 
3
Emma Grann Fotografi

kul lista :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa dina svar, vem kan ens stå på huvudet?? Haha!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad roligt att läsa, choklad är så gott! :)