t u l i p s

 
 
 
- älskar tulpaner. älskar inte denna bild dock.
 
- köpte naglar och nagellack i går. älskart.
få se om jag kan få någon bra bild sen.
 
- angående naglarna. fick knappt ur mina linser i går,
undrar hur i helvete jag ska få i dom i dag. 
 
- ska på 25 års kalas ikväll, tänkte ha på mig min
nya skjorta som jag visade i mitt förra inägg.
tänkte ha den gröna och komma ur min bekvämlighetszon lite.
 
- imorgon ska jag på 9 års kalas och bio. 
och det var ett tag sen nu jag träffade emmy och jennie, så det ska bli kul. 
och jennie ville se the revenant så jag hoppas att den är bra.
men är den inte det så gör det inte så mycket för tom hardy är ju med ;p
 
 
 
6
Amanda Jona [SPONTAN]

Det är ju verkligen så fint med tulpaner :)

N

Älskar tulpaner!

Jasmine

åh va fina!

Nettan

Samma här :D :D

freja, trelleborgs största blogg

så fina, älskar tulpaner :D

Clara

Så vackert!