december

 
 
 
första december och jag är lite förskyld, lite trött och väldigt glad att det är fredag imorgon.
är också väldigt glad att jag dammade, dammsög och moppade
golvet igår så jag slipper göra det nu i helgen.
 
och vad händer i helgen nu då?
fredag får bli en myskväll, ska fixa lite godis och vira in mig i filtar och ha lite ljus och får se lite filmer och sånt.
 känner att jag behöver vila lite om min förskylding ska gå över. 
på lördag ska jag och emmy till ullared, och på kvällen ska jag bowla med henne, jessica och jennie. 
vilket ska bli väldigt kul! även fast jag och bowling inte riktigt går ihop. 
på söndag blir det middag hos farmor och farfar och bara vila vila vila. 
 
vad ska ni göra i helgen? 
 
 
3
Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så roligt med ett besök i Ullared!

MALIN

Vad fint du har det! Kram

Joline

Krya på dig!❤️