listan

 
 
från rebecca
 
 
vilken tjänst använder du för att lyssna på musik?
spotify, youtube och radion, helst p3.
 
hur hittar du ny musik?
genom filmer och tv serier, spotify och radion.
 
vad gillar du mest med musik?
älskar hur ens humör kan ändras så fort genom musik, från peppad och hög på livet till en liten ledsen klump.
 
vad gillar du minst?
musik som är skit. som kan komma in på topplistor och kan låta som skit, rutten skit. som inte ens borde ha gjorts. 
 
har du någon guilty pleasure?
det tror jag inte, jag kan nog vara ärlig med vad jag lyssnar på utan att skämmas.
 
vad är viktigast för dig - melodi eller text?
jag vill säga båda, men egentligen lite mer melodi.
 
vilken låt är mest nostalgisk för dig?
breathe me - sia. lyssnade på den låten varje dag i flera månader när jag åkte med skolbussen till högstadiet..
 
har du någon favorit artist?
ärligt? nej. skulle vara helt omöjligt att välja bara en.
 
vad lyssande du på när du gick i...
 
mellanstadiet?
på otroligt mycket blandad musik, hade ofta på vh1, så jag lyssande på musik från alla olika sortes årtal och genrer.
 
högstadiet?
vad jag minns, eminem, paramore, sia, avril lavigne, the fray, tokio hotel m.m.
 
gymnasiet?
typ, one direction, rihanna, lana del rey, eminem m.m.
 
vad lyssnar du på för musik idag?
allt. haha. nej men mycket blandat, från 70 talet och framåt till nu, jag har väldigt bred musik smak.
 
och vad kan du absolut inte lyssna på?
dansband. 
 
om du bara fick lyssna på en låt för restan av ditt liv, vilken skulle det vara?
detta är en av dom svåraste frågorna som finns enligt mig. kan tyvärr inte ge ett svar.
 
 
 
 
6
Julia Persson

Kul med såna här inlägg!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så kul att få läsa! :)

Celine

Haha dansband är ju det värsta!

Amanda Niclasson

Älskar att läsa listor! Bra inlägg :D

Ida Lindborg ♡

vad roligt och läsa!

Sv: Tack så mycket! :D

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Sådana där frågor med att man bara får välja en artist eller låt är verkligen svåra, jag ändrar mig så fort jag nämnt en :P Det finns verkligen mycket bra musik :)