autumn 16

 
  
jag är så redo för hösten just nu, och speciellt redo är jag för höst modet, alla kappor, bomber jackor, boots och stickade tröjor. älskar hösten. ovanför ser ni lite inspo bilder och färgerna är några av höstens färger 2016. 
älskar det blåa, grå aktiga, beige bruna och gröna. senaps gult är fint men inte jag något jag ännu ägt i något klädesplagg. 
 
längtar tills jag kan bära min nya blåa kappa från zara också, som förresten liknar den kappan på första bilden något otroligt mycket, men eftersom den är ganska tjock så får jag nog vänta ett litet tag till med att använda den.
 
 
 
10
VERONICA - fashionblog

Åh! Såååå läckert verkligen!! :) Så snyggt!

MALIN

Jag är också fett redo för hösten och dess mode, men inte för vädret haha! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Så mycket snyggt!

N a t h a l i e

åh så mycket snyggt!!

Alice Lindström

Det finns verkligen sås nagga höstplagg!

Felicia

Sjukt snyggt

Celine

Har längtat sååå efter höstmodet!

Julia Persson

Så mycket snyggt!

Kameratrollet

Till skillnad från sommaren vet man att hösten alltid kommer.

Anonym

mycket snyggt