mat

banana pancakes

 
 
 
 
 
testade något nytt idag, banan pannkakor. 
 
helt ärligt så var det bara okej,
det var absolut inte äckligt
men inte heller super gott.
 
vad tycker ni som provat banan pannkakor?
 
 
 
 
 
21
Elin

Så gottit! :D

ISA

men va, det är ju såå gott med rätt tillbehör ;)

Emma Engström

Nom så mumsigt! :D

hmle. None

Så himla himla gott!

sandra

har inte smakat men det ser gott ut :)

Skogsraah ☾

Det är sååå gott!

Ida Lindborg ♡

åååh, gooott! nu blev man sugen :D

VVERONICAS - fashion blog

Woow vad gott! Åh så mums, gott!! :)

Jessy

Så gott!

Ida

Jag är BESATT av bananpannkakor, äter flera gånger i veckan :)

Dixi Wonderland

Jag hatar pannkakor, även bananpannkakor men jag gör dom ofta till min sambo då han älskar dom ;D

Céline

jag gillar det starkt, men jag går efter ett särskilt recept som jag inte riktigt skulle kalla just bananpannkakor, utan nyttigare amerikanska pannkakor!! dom är såå goda

Matilda

Gud vad gott! Aldrig testat faktiskt :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Med lite glass till är det en grym efterrätt ;)

Emma Brännholm

jag har tänkt prova ett bra tag, men har varit alldeles för lat. ser fettgott ut dock!

Sandra Norberg

De ser väldigt mumsiga ut!

jhennifer

Har testat, så gott :)

linah

åh va gott:D!

Denise Taylor

Så gott!

Fridas Skönhetsblogg

Åh vad gott!

antonstenander

åh vad gott!!