11/25

 
 
 
idag har jag varit
hos min optiker
och min tandläkare.
det gick bra hos båda
som tur är. 
sen har jag också 
vart och köpt klart nästan
alla julklappar!
känns skönt att ha det
klart relativt tidigt.
 
har ni börjat köpa julklappar än?
 
 
 
 
 
7
Makeup Your Mind Eco Magazine

Jag har jättebra tips på Organiskt Makeup. I min blogg finns en tävling där man kan vinna, en liten present, Zao Makeup är supermysigt! :D

VERONICA - fashionblog

Ska köpa julklappar imorgon! Längtar så, det är så fantastisk mysigt :) Kramar!

Ida Lindborg ♡

vad härligt att det gick braa! :D

Skogsraah ☾

Jag har köpt några julklappar och ska göra några själv :)

Hanna Karlsson

Vi är i stort sett klara. Så skönt att ha det klart tidigt.

johanna

jag är klar med alla julklappar :D

Maria

Jag har inte köpt en enda
Kram