21:46 pm

 
 
 
Breakfast, lunch, or dinner? 
 
lunch. för mig är det svårt att äta på morgonen,
och kvällsmat blir oftast något lätt om jag väljer själv.
 
 
Do you drink your cereal milk?
 
nej. är laktos också så jag brukar inte äta flingor.
 

CDs, radio, or phone? 
 
radio. lyssnar aldrig på cd skivor och jag brukar
inte heller lyssna genom mobilen.
 

Window or aisle? 
 
i buss? fönstret. i flyg? heller vid gången.
det drar rätt kallt när man sitter vid fönstret i plan.
 
 
Fold or crumple? 
 
vika. jag brukar alltid snurra pappret runt handen och då
blir det automatiskt vikt. 
 

Shampoo then bodywash, or bodywash then shampoo? 
 
första.
 

Stressed or relaxed?
 
avslappnad. det är inte ofta jag blir stressad. 
 

Patient or impatient?
 
jag vill säga tålmodig. 
 

Schedule or go with the flow? 
 
jag gillar att veta i förväg vad som ska hända och när.
så jag kan planera och förbereda mig.
 

What did you want to be when you grew up? 
 
helt ärligt så minns jag inte. 
 

Prankster or not?
 
inte.  
 

Dressed up or dressed down?
 
dressed down. tror jag. 
 
 
Favorite clothing item?
 
måste vara mina svarta skinny jeans.
 

What instrument would you play? 
 
om jag kunde så skulle jag vilja kunna spela piano.
 

East coast or west coast?
 
west coast.
 

London or LA? 
 
london?
 

Favorite Holiday?
 
julafton.
 

How big is your bed? 
 
120. tror jag.
 
 
Sleep with your doors open or closed? 
 
stängda. skulle aldrig kunna sova med öppen dörr.
 

Sheets tucked in or out? 
 
i såklart. 
 

Have you ever stolen anything? 
 
ett tuggumi.
 

Tattoos or piercings? 
 
har båda men älskar tatueringar.
 

Smile in every photo? 
 
nej.
 
 
Have you ever peed in the woods? 
 
ja.
 
 
Concert or theme park? 
 
nöjespark.
 

Music or books?
 
vad är detta för fråga? 
musik. musik. musik.
 

Animated or reality? 
 
reeeality.
 

Letter or email? 
 
mejl.
 

First concert? 
 
one direction?
 

Do you own a record player? 
 
nja. nej inte direkt. typ.
 

Do you speak any different languages?
 
engelska. och otroligt lite tyska.
 

Sweet or savory? 
 
sweeeet.
 

Can you curl your tongue? 
 
ja.
 

Can you touch your tongue to your nose? 
 
har aldrig kunnat, lär aldrig kunna.
 

Can you whistle? 
 
kan du vissla johanna, ja visst kan jag det.
 

Have you ever won a spelling bee?
 
N - Ä - J.
 
 
Do you believe in ghosts? 
 
nej. 
 

Do you believe in aliens? 
 
ja. chansen att vi är ensamma i
hela stora jäkla universum är sjukt liten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Vanessa andersson

älskar att läsa dessa listor!! man kommer så mycket närmre personen bakom bloggen på något sätt :D

ISA

kul en, denna har jag aldrig sett förr :) och du! var tacksam att du aldrig blir stressad! wow liksom! kram

Sarah

De va kul o läsa :)

ella

fin & simpel blogg du har!