twenty third

 
 
 
 
min hosta har blivit mycket bättre sen igår, vilket är jäkligt skönt. 
idag har jag inte gjort mycket dock, sovit och vart på ica och och handlat.
(ikväll blir det grillad kyckling och vitlöksbröd! jaaa.)
men nu ska jag försöka fixa min tv, av någon anldening funkar bara en kanal. kul.
 
vad ska ni göra denna fredagkväll? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
sara navjord

fin bild!:)

Amanda Andersson

Vilken fin bild!
Är allt bra med dig? :)

Mia

Tack för tipset, vilöksbröööd, glömt hur gott det är.:) Kvällen räddad, kycklingen snart klar!Tips till dig: Tävla hos min vän Carola:http://roomofkarma.se/

Lina - my art & my life

Fin du är!

Michelle Wagenborg -

Åh fin blogg , haft en bra dag ? :)

Liborius

skönt att det blivit bättre med hostan:)

milina.blogg.se

Fin du är!

Janie

Åh, huuuur får man hostan att bli bättre?!

Ida Lindborg ♡

åh så söt!

Sv: Tack snälla! :D

Kajsa

Så fin!

Ida - foto & häst

så fin du är :D