j'adore noir

 
 
 
kappa - lager 157. halsduk tröja & jeans - gina tricot. skor - johnny bulls.
 
 
denna måndag har varit en städdag. jag har dammsugit, dammat, byt lakan och överkast m.m. och städat mitt badrum.
phew. haha, det var iallafall en skön känsla när jag var klar och allt var rent och fräscht.  
 
och nu tänkte jag ta och lyssna på lite musik, kanske se på någon tv serie eller bara titta på tvn.
gå igenom min tumblr och kanske titta runt lite på youtube.  
möjligheterna är oändliga. hahah.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Yourinspiration

Snygg outfit!

ɑ n n i k ɑ

SV: tack :)

Minlillaskrivdagbok

tjusigt.

Sara Ekman

alltid skönt när det är färdigstädat :D

Lina - my art & my life

Ser så mysigt ut! Håller med, tråkigt att städa men alltid lika gött när man är klar!

Victoria

Tack så hjärtligt :)

Cassandra

Åh, älskade kappan! :)

frida

internetbelöning är den enda sanna belöningen juu

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken snygg kappa!

ACIRES - Fotograf i Skåne

Åh kappan ser ju helt fantastisk ut! Vill gärna se bättre bilder ;)