my valentine

 
 
 
 
jag kommer att spendera min alla hjärtans dag med ben & jerry. vilket inte alls låter dumt, hahah.
  och jag hoppas iallafall att ni alla får en underbar alla hjärtans dag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22
Bambilina

Du har en väldigt unik och härlig stil på din blogg! ♡

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad gott och mysigt! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh så gott, hade jag också velat göra ^^

Emelie

Men åh så najs! :D

marina

Låter som en bra alla hjärtan dag. :)

frida

<3<3<3

Josephine

Lät inte helt fel :)

Celine

Haha kan inte bli mycket bättre än så :')

Daisy

Tycker det låter underbart

Linn Strömberg

Men åhh vad gott!

Caroline Blomberg

men åh va gott!

Elin Almqvist

Hahha jag spenderade också dagen med ben&Jerry!

Hanna

så gott!

allt bra med dig idag? :)

Agnes Olofsson

Åå så gott!

Ellen Lindberg

Men mmmm, så gott! Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag iallafall :) Kram!

Sara Dewez

åh älskar ben & jerry!

Karin

Åh mums!

Lisa

Lite (eller mycket ;) ) b&j sitter aldrig fel!

Julia

gott! :)

josefine

åh så gott med B&J. Sitter aldrig fel!

Josefine ♔

Ååå så himla gott! :D

Ninni

Den är så god!