70

 
 
 
 
 
 
 
19
 
december, 12 
 
sagittarius/skytt
 
svart
 
3
 
nej, men jag har haft fiskar och sköldpaddor
 
sverige, ulricehamn
 
165 centimeter
 
40
 
32
 
jag drömde om barn som var hälften möss, hälften människa
 
jag är ganska bra på att rita
 
eh, nej
 
just nu lyssnar jag mycket på x 
 
kan omöjligen välja bara en
 
zayn malik
 
 
 
kanske
 
spelar absolut ingen roll
 
nej, det är jag inte
 
ja, både för min skull och för andras
 
nope
 
nej
 
showersss
 
dom är svartaaa
 
inte vad jag vet
 
yessss
 
en massa olika, det mesta
 
nope
 
3
 
på sidan eller på magen
 
ehh..
 
rostat bröd
 
nej
 
nej
 
ljust
 
 
fan
 
ingen aning
 
japp, ett under mitt vänstra ögonbryn
 
det vet jag inte
 
inte speciellt
 
jag vet inte, så där
 
nej, tyvärr
 
nope
 
brittisk, kanske
 
empastisk, blyg
 
ingen aning
 
ja!
 
innie
 
höger
 
ja
 
kyckling sallad, tacos
 
kinesisk? kanske
 
cleaaan
 
"jag vet inte" 
 
?
 
 
nope
 
båda
 
japp, varje dag
 
vara i sjöar/djupa hav
 
jag tycker att båda är fina,
men jag gillar nog långt hår mer än kort
 
englishhhh
 
introvert så att det skriker om det
 
nja, ja lite kanske
 
japp
 
nej
 
päls, damm
 
jo, det är rätt fint
 
min pappa valde mitt namn
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att läsa! :)

Cassandra

Intressant :)
Fin blogg du har!

Amanda Persson

zayn <3333333333

Linn Strömberg

Rolig lista! Och åhh så fin du är!!

Emma

Älskar sånna listor :)

Sara

Kul att läsa! :D