blue jeans

 
 
tee / gina tricot // jeans / gina tricot // slippers / lager157 
 
 
det enda jag gjort idag
är att städa.
och sedan efter det
tog en snabb sväng
till ica. that's it. 
 
förresten, klickar ni
på länken till jeansen,
så kommer dom inte se
ut som på min bild. 
jag har själv klippt av 
ca 10 cm på längden
och klippt vid knät.
 
 
 
 
 
11
Angus

Snygga tofflor!

Skogsraah ☾

Snygga jeans!

N

Snygga!

Fru Boholm

Snyggt!

corneliaeriksson.blogg.se

Snygga skor! Jag har ett par liknande fast svarta, skönaste!!

Ida ツ

Snygga skor :)

~ Hjälp mig att sprida kunskapen om LKG, följ mina äventyr på olika resor i och utanför Sverige och genom vardagen som lotta! boardin.se ~

J

sv:
ja verkligen:)

Ida Lindborg ♡

Snyggt snyggt!

Piezes

Så snygga!! :D kram

johanna

Riktigt fin blogg! :)

ISA

ser jäkligt snygga ut måste jag säga :))