makeup news

 
 
 
mac studio fix powder plus foundation x / anastasia dipbrow pomade x
 
 
recensioner kommer komma upp om två-tre veckor.
men första intrycket var riktigt bra. 
är positivt överraskad!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18
Sanne-Madeleine Håkansson

vill verkligen testa anastasia beverly hills sminket :D verkar bra!

Svar: det är grymt bra, jag har bara använt deras ögonbryns produkter ex. deras brow wiz, brow powder duo, brow gel och nu deras dipbrow pomade. och dom har alla varit sjukt bra. så ja, jag rekommenderar starkt att du ska prova på deras produkter!
Johanna Sjölin

Linda

super bra båda två!!

Bella

De två bästa märkena! :D

VICTORIA NIELSEN

Åh, hört gott om dom!

J

sv;
japp!

Lina

Sweet!!

Sara Navjord

Härliga :)

Skogsraah ☾

Älskar anastasia beverly hills!

Nora Bååth

Är så sugen på att testa anastasias ögonbryns smink, verkar sjukt bra!
Kram

Amanda♥

Åh, vill också ha! :D

Michelle

Cravings!

http://www.michellesarvilahti.com/

Jennisbeauty

Åh jag totalälskar dipbrow pomade! Ska bli kul att se dina recensioner :) kram

linah

va snyggt:D!

natalie

åh wow, ska bli spännande att se en recension!

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande med lite nytt! :)

Annelie

så avundsjuk jag blir!! ;)

Linnéa Alpsten

Vad härligt! :D

Mia Elisa

Studio Fix använder jag varenda dag, det är superbra! :) Dipbrow Pomade har jag velat testa länge så jag läser gärna en recension sen! :)