wish you were here

 
 
 
 
jag låg i soffan här hemma för några dagar sedan och hade denna låt på reapet. i nästan tre timmar, hahah.
så man kan säga att den är en gammal favorit. 
 
 
hold on, we're going home. mmm, ja. riktigt bra låt, så lugn men ändå inte. förstår ni vad jag menar? 
och hela kroppen börjar röra sig och man kan inte låta bli att sjunga med.
 
lana är en av mina favorit artister jag älskar hennes nya album ultraviolence! money power glory är en a mina många favoriter.
 
 en otroligt skön, relax låt. jag blir nästan helt bekymmerslös och absolut avslappnad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Drake är riktigt bra!

Emilia Trennsby

Sjuukt fin blogg ;)

Emilia

åh älskar Stolen Dance!

Ida ☯ the sky under the sea

Fattar precis vad du menar med Stolen Dance, för det är exakt vad jag känner för den med :)