nature

 
 
 
det blev en tur runt lilla ulricehamn denna morgon, jag tog lite blider, blev nästan påkörd i en av våra många rondeller, blev iakttagen av en långhårig ko och fick nästan en istapp till näsa.
ja, varför inte?
 
nu sitter jag hemma i köket där det är betydligt mycket varmare och säkrare. 
jag sitter och skalar en klementin och försöker få bort så mycket av det vita som möjligt, som enligt en snabb sökning på google heter "märg" eller "the pith" på engelska,
jaha. man lär sig något nytt varje dag, hahah.
 
 nu ska jag fortsätta med att äta min klementin och lyssna på lite musik, så ses vi sen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
ccanddy

Va fin bild:)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har ärligt talat aldrig varit i Ulricehamn, bara passerat orten på utsidan när man är på väg mot Jönköping haha.

Life of Johanna

Vacker bild!

Tack så mycket =)

Anita

Vacker bild!

amanda

så fin bild!

frida

åhtack och detsamma!!

Emelie

Låter som en ganska härlig dag ändå! Fin bild också ^^

Scaniatjejen

Fin bild! Skönt att komma in i värmen igen om det är ruskigt ute.