carrr

 
 
 
 
det var länge sedan jag tog en bild, på mig, med utsläppt hår så jag tänkte bjuda på det idag. 
 
och vad har hänt idag då, jo, jag har hjälpt en äldre dam med sin nya rullstol på en parkering, beslutat mig till 95% med att börja med balsammetoden, kanske, och hittat ett blåmärke på mitt ben som jag inte har en aning om hur den kom dit.
 
iallafall, nu tänkte jag åka ner till ica och köpa lite mat, är sjukt hungrig och vi har ingenting här hemma som jag kan komma på att laga. mmm. maaaaat.
 
 
 
 
 
 
 
 
8
milina.blogg.se

fina du!

Ebba

Så fin!
Svar: åh tack så mycket :)

J

sv:
ja! benedict är så grym som sherlock=)

Linda

jätte fint

Ida Lindborg ♡

finis!

Sv: hihi ja verkligen :D

Anonym

finis!

Sv: hihi ja verkligen :D

Linnea

hej checka in min nystartade blogg :)

Ida Lindborg ♡

Sv: åh tack så mycket! hoppas allt är bra! :* kram