autumn feelings

 
 
 
 en av mina favorit låtar, så sjukt härlig feeling och sound. älskar den.
 
 
första gången jag hörde bad moon rising av mourning ritual var jag hemma, och kollade på det nya avsnittet av teen wolf - the divine move. så grymt bra cover.
 
 
 p.e.r.f.e.k.t.i.o.n. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16
Cornelia

sv: Ja en helt okej dag! :)

Åh lyssnade på första låten nu och den var grymt bra! :D Även lana är perfektion!

ebba

svar: åh tack :D några roliga planer inför kvällen?
kramis

FrökenTV, bloggen om tv och film

Åh, lana

milina.blogg.se

Bra låtar :)

Flisan

sv: tack så mkt :D

Rebecca

Bra låtar! :)

Lina

Grymt!!

Jasmine

sv:
japp =)

amanda

vilka bra låtar :)

Matilda - Skönhetsblogg

bra tips!

fashionbyelin.se

Åh älskar LANA! KRAM

milina.blogg.se

- tackar!

Erika

Kärlek till Lanas musik ♥

Wilma

Både Lana och The neighbourhood är ju aaamazing!

Ida ☯ the sky under the sea

Jag tycker Bad Moon Rising är helt underbar som orginalversion, men jag kan föreställa mig att låten gjorde sig bra i Teen Wolf :)

Amanda

Goa låtar! :D