AUGUST FAVORITES

 
  
guardians of the galaxy. bästa filmen i augusti månad, helt klart! 
 
 
 
 
minna sweater. jätteskön/mysig och fin tröja från gina tricot. jag har inte använt den mycket än, är lite för varmt ute än, men jag jag har lyckats använda den cirka tre gånger iallafall.
 
 
 
animals. maroon 5 släppte denna låt den 22 augusti och jag har inte kunnat sluta lyssna på den än, och den är sååå bra. jag lyssnar på den just faktiskt i skrivande stund. 
 
 
dagen mot slutet i augusti när jag, emmy och jessica åkte, för en andra gång, in till göteborg för en dag på liseberg. då det var lagom med folk, förvånansvärt mindre än vad det brukar, så vi hann åka flera grejer utan att stå i kö i timmar. vad åkte vi?
 
flumeride - tre gånger, som jag vill stava floomride. 
radiobilarna - 
lisebergs tåget -
jukebox - två gånger. 
uppswinget -
virvelvinden - 
sagoslottet - , och vi fick plats alla tre, mhmm, än är vi inte för gammla. 
spinrock - 
kållerado - , som tydligen inte stavas collorado. 
helix - 
(samt, balder som jag inte åkte.)
 
 
 
 
 
 
 
 
13
ebba

så mysig tröja!'
svar: åh tack :D några roliga planer inför morgondagen? :)
kram

Petra

mysig tröja skulle också behöva en sådan

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; åh tack! :) så himla roligt när folk pratar fint om MIN butik liksom ♥

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där är ingen film jag sett, men kanske borde då:)

Kajsa-Stina

Fin tröja :)

sv: Ja eller hur! :)
Hur är det annars med dig idag? Planer inför dagen? :)

Life of Johanna

Tack så mycket =)

amanda

rolig lista :D

Emelie

Härliga favoriter! Kärlek till guardians of the galaxy ♥

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att få veta :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

omg guardians of the galaxy :o

Ida Lindborg ♡

åh har med den tröjan, älskar den!

Sv: tack så jättemycket! :D

fashion

Bra låt!! :D

ami

Åh gardians of the galaxi <3