SUNDAY

 
 
 
denna kommande vecka kommer att vara lite extra händelserik. 
än så länge jobbar jag måndag till torsdag, som tidigast börjar jag sex och som senast slutar jag kvart över fem. jag ska in till borås en dag och köpa ny foundation, jag kanske till och med behöver beställa den i affären och få den hemskickad som förra gången. 
sen väntar jag också in mitt nya bankkort som jag ska få någon dag i veckan.
och på fredag ska jag också på en sista kurs. ugh. 
 
men just nu så ska jag bara njuta av min lilla klementin och ta det lugnt resten av denna söndag.
och ska ni göra något speciellt under veckan som kommer? eller ikväll?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Sara - Fitspo, fashion & food

ha en bra vecka!

Johanna

Fin blogg!:)

ISA

Jag ska börja på ett nytt jobb. wooop :D hoppas du får en fin vecka!

J

sv;
ja!

Life of Johanna

oh nu blev jag sugen på clementin

Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas att den kommande veckan blir super! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till med allt du ska göra den här veckan! :)

Theresia

Åh clementin ör så gott haha!

Emelie

Vad jobbar du med för någonting? :)

ami

Jag ska dra till Malta imorgon med jobbet :)