KNITTED

 
 
 
min nya stickade tröja som jag köpte igår ser ni hälften av ovanför. 
och den är från gina tricot och kostade 199.
 
och imorgon är det fredag! äntligen! det ska bli riktigt skönt med helg.
har ni några planer för helgen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
My Fredblad

Åh vilken riktig myspys tröja, perfekt nu inför vintern! Jag har ingaa planer, än :)

josefin

Perfekt med stickat till hösten =)

milina.blogg.se

snygg! :)

elin

på lördag ska jag äta frukost med några av mina kusiner som precis kommit hem från alla delar av världen, typ (nästan), så det ska bli jättemysigt, sen är vi (familjen) bortbjudna på middag så det ska också bli mysigt haha, kraam! ♡

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt fin :)

MADDISENJ.SE

Så fin!

Emilia

Vilken fin och mysig tröja! Mina planer för helgen är att ta det lugnt, plugga lite, och kanske ta med kameran på ett par långpromenader om det slutar regna :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Snygg

izabellesss - skönhet, hälsa och dans

Snygg!:)

Wilma

så mysigt med stickat inför hösten!

Felicia

mysig!
älskar stickat!