\\\///\\\///\\\

 
 
 
 
igår var jag på trettio års kalas, det blev smörgåstårta och cheesecakes.
och förutom att jag var trött så var det en rolig kväll. 
 
idag har jag en slapp lördag. tänkte komma ikapp med veckans tv serier och bara ta det lugnt helt enkelt.
har ni några planer för denna lördag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Louise

Blir plugg för mig hela lördagskvällen! Har pysslat med julklappar hela eftermiddagen och suttit i telefon med pojkvännen så har inget val än att ta tag i det nu :/

Mysigt med seriemaraton!

Erika

Vilken skön lördag :)

My Fredblad

Sova tidigt! Var det kul på kalaset då?

emma

Jätte fin blogg! :)

Emmy

Ooh, låter gott det hihi men kul med kalas i varje fall! Vad fin du är förresten :)

F E L I C I A

Jag körde på min mamma igår, så jag tog också det rätt lugnt ;)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en härlig start på kvällen :)

livet med Asperger och kronisk smärta

nu blev jag sugen på smörgåstårta:D

Denise

Så himla gott med cheesecake! :D

Elin

Fina du!!