8th

 
 
 
det blev en sväng in till borås efter jobbet idag, jag beställde en ny foundation, köpte ut mina och emmys bio-biljetter tills på lördag och shoppade lite. 
 
just nu längtar jag tills jag kan få sova. verkligen sova ut. inte av att vakna av ett alarm innan åtta för att åka till jobbet m.m. utan en riktig sovmorgon där jag kan sova hur länge jag vill. 
så med andra ord vill jag ha helg. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
Vendela

Fin blogg du har :)

Karolina "Kakolina"

Hej! Hoppas allt är bra med dig idag!

Ville kika in och tipsa om min tävling jag har på bloggen. Du kan vinna modelleringsverktyg för sugarpaste/marsipan. Blomutstickare i 4 olika storlekar och det enda du behöver göra är att kommentera att du är med. Väldigt enkelt, bra va? :-) Glöm inte att kika in i december sedan då jag kommer ha en Adventskalender där jag lottar ut en ny grej varje dag mellan den 1-24 december. Sponsorer är allt från Eva Solo till Tårtdecor! :-) Ha en bra dag!

Liborius

men åh vad mysigt med bio:D

Ida - Hon som föddes med LKG

​Just nu så har jag "dagens blogg", delta gärna :)
http://www.nattstad.se/idahtt/dagens-blogg-1-15752585 Avslutas imorgon (10 oktober)

Jag har även en "minifrågestund" om min piercing här: http://www.nattstad.se/idahtt/battre-bild-pa-piercingen-15676724

Victoria

Tack så mycket :)

Vad ska ni se på bio?