4. the meaning behind your url

 
 
 
 
 
jag tänker börja med att säga att jag önskar att jag kunde byta namn på bloggen/ byta min url.
när jag bestämde mig för att börja blogga tog jag bara det första namnet jag kom på,
utan att riktigt tänka efter. ugh.
men iallfall, jojos - är för mitt namn och mind - är för mina tankar, vad jag tycker o.s.v.
 
 
varför blogg.se kan man inte byta namn på sin blogg?! varförrr!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
Henrietta Nylund ♥

Skulle också vilja byta mitt bloggnamn.. har haft mitt över 4-5 år!

Brownsugar

Jobbigt :( kanske kan du maila kundtjänst och se om dom kan hjälpa dig?

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Det är jobbigt att man inte riktigt kan byta namn... Men du kan ju skaffa eget domän och då kan du byta namn :)

vendelaisabelle

Jag har veckans blogg-tävling på min blogg just nu så du får gärna delta! :) Kram

VERONICA - fashion blog

Jag gillar ditt bloggnamn, tycker det är unik. Så vacker :) Ha en fantastik helg tjejen, hoppas din fredagskväll blir grym!