3: your day, in great detail

 
 
 
 
08:25. vaknade fem minuter innan mitt alarm, gick upp.
08:30. hoppade in i duschen.
08:39. började göra mig i ordning, sminkade mig, klädde på mig m.m.
08:54. började fixa min frukost. 
09:06. frukosten klar och jag började äta.
 
 
 
 
 
09:26. ätit klart och började diska.
09:32. borstade tänderna. 
09:34. bäddade sängen och drog upp min rullgardin m.m.
09:36. gick upp och startade tvn.
10:24. stängde av tvn, gick till hallen och tog på mig mina ytterkläder.
10:28. åkte till jobbet. 
11:00. började jobba.
16:54. slutade jobba.
17:10. kom hem, farmor och farfar var på besök, vi fikade lite m.m.
17:29. kom ner till mitt rum, startade datorn.
 
och nu ska jag snart  till köket och fixa mat, titta på lite tv serier m.m.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
♫♪ sandra

frukosten ser god ut!

amanda

vad gott!

Life of Johanna

Lät som en bra dag! :)

Julia

gott! :)

Ida Lindborg ♡

gottt!

Sv: Tack så jättemycket! :D

✝ Alyssa ✝

Vilken härlig start på dagen :)

Matilda - Skönhetsblogg

Vad gott!

milina.blogg.se

mumsig frukost :D